موقع الذهب للتجارة الألكترونية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مدونة النادى العربى - ستجد ما يبهرك(arab-club.blogspot.com) منتدى التجارة الألكترونية (gold.wow3.info)

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
أسطوانات تمارين أصلية لن تجدها فى موقع أخر

بعدما اصبح يوم من العمل=5لترات من الزيت في المغرب لان 1لتر = 2-دولاران-لكم الحل.

كاتب الموضوعرسالة
vindito
عضو مبتدىء
عضو مبتدىء

بعدما اصبح يوم من العمل=5لترات من الزيت في المغرب لان 1لتر = 2-دولاران-لكم الحل. Empty
مُساهمةموضوع: بعدما اصبح يوم من العمل=5لترات من الزيت في المغرب لان 1لتر = 2-دولاران-لكم الحل.   بعدما اصبح يوم من العمل=5لترات من الزيت في المغرب لان 1لتر = 2-دولاران-لكم الحل. I_icon_minitimeالخميس أبريل 24, 2008 10:17 am

--------------------------------------------------------------------------------

بعدما اصبح يوم من العمل=5لترات من الزيت في المغرب لان 1لتر = 2-دولاران.
و بوم من العمل = 10دولار ادن لم يبقى لنا سوى البحث على دخل تاني
علشان كده انا جبتلكم الشركات دي وانا موضف فيها .شركات روعة مش عليك الا تضيع نص ساعة وهو الوقت اللي بيلزم عشان تشوف كل الاعلانات .وطبعا انت مش ملزم تشوف الاعلانات ودي الطريقة دي هي اللي حت خليك تاخد السنت بتاعك من غير متستنا الاعلان الال لو كنت يعني عاوز تشوف مفش مشكلة شوف الاعلان المهم الطريقة ياسدي هي انك لما تطلع صفحت الاعلان العداد بيبدا يحسب لما تكتمل صفحت الاعلانات بالضهور وتنكتب تحت .
termine
انت كل اللي عليك هو انك لما تضهرلك فوق العبارة اللي بتقلك انتضر ضهور الاعلان تحت حتروح لشريط الادوات فوق عندك في المتصفع بتاع الانترنت عندك وتعمل سطوب من علامة اكس الحمرة مباشرة بعد كده حيبدا العداد بالعد وحلال عليك السنت.
دلوقتي لازم تكون اصلا مشترك في شركة علشان تطبق الطريقة دي اوكي طب خد دول احسن 10 شركات ممكن تلقيهم انت لو تلتزم كل يوم بال10 شركات دول مش حتبقى محتاج حاجة و بيتك حيمتلى زيت انشاء الله و احتمال تقعود في البيت كمان مفيش شغل بعد كده .
هنا الشركة الاولة
هنا ال2
هنا ال3
هنا ال4
هنا ال5
هنا ال6
هنا ال7
هنا ال8
هنا ال9
يلا اتسجل ربنا يوفقنا جمبعا يلا اخر السنة دي امتحنات ونا بدعيلكم .و اخر الشهر كمان يعني مفيش فلوس وكمانو الصيف جاي و عوزين نصيف .............................merci.-انا كاتب الموضوع في برامج نت.

بعدما اصبح يوم من العمل=5لترات من الزيت في المغرب لان 1لتر = 2-دولاران-لكم الحل.
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-